Yhdistyksen sähköpostilista

Kun haluat pysyä ajan tasalla Rajatiedon Yhteistyö ry:n järjestämistä tapahtumista, lukea ajankohtaisia rajatiedon artikkeleita sekä tilata maksutta käyttöösi alan tietoutta ja kirjallisuutta, voit liittyä yhdistyksen postituslistalle. Postituslistan jäsenille lähetetään viestejä muutaman kerran vuodessa sekä lisäksi automaattiset ilmoitukset uusista artikkeleista yhdistyksen sivuilla.

Postituslistan tietoja säilytetään palomuurin takana emmekä luovuta osoitettasi ulkopuolisille. Jokaisen listalta tulevan sähköpostiviestin yhteydessä on linkki, jonka avulla voit halutessasi poistua listalta. Listalta voi erota myös ottamalla yhteyttä yhdistykseen. Postituslistan jäsenyys edellyttää sähköpostitse tulevan vahvistusviestin hyväksymistä, jossa on mukana vahvistuslinkki.

Yhdistys ylläpitää lisäksi erikseen postituslistaa Äärettömän lukijoille, josta saat tiedon lehden uusista numeroista. Voit liittyä tälle postituslistalle ottamalla yhteyttä Äärettömän toimitukseen rtytoimitus(at)gmail.com.

Liittymislahjana postituslistalle liittyjien kesken arvotaan vapaalippu seuraaville Hengen ja Tiedon messuille.