Jäsentietojen ilmoittaminen ja muuttaminen

Jäsenhakemuksen hyväksyminen edellyttää ilmoitetun suuruisen jäsenmaksun suorittamisen lisäksi nimen, osoitetietojen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron ilmoittamista sekä esittäytymistä. Jokaiselle jäsenelle luodaan liittymisen yhteydessä oma käyttäjätili verkkokauppaan (jos tunnuksia ei ole ennestään), joka toimii samalla sähköisinä jäsentunnuksina ja antaa oikeuden vain jäsenille (tai vain tietylle jäsenelle) tarkoitettuun materiaaliin.

Henkilö– tai yhteisöjäsenyyttä koskevia tietoja on mahdollista muuttaa tai täydentää verkkokaupassa oman käyttäjätilin kautta. Voit myös ladata ja tulostaa vapaamuotoisen jäsenhakemuksen tietojen ilmoittamiseksi tai muuttamiseksi postitseTietojen muuttaminen onnistuu tarvittaessa myös sähköpostitse yhdistyksen jäsenrekisterin osoitteeseen rtyjasenrekisteri(at)gmail.com. Jäsenen odotetaan huolehtivan yhteystietojen päivittämisestä ajan tasalle aina niiden muuttuessa. Erityisesti kotipaikka, koko nimi ja sähköpostiosoite on pidettävä ajan tasalla.

Tarvittaessa jäsenhakemuksen tekeminen sekä tietojen muuttaminen ja täydentäminen onnistuu myös tämän sivun lomakkeen välityksellä. Tämän sivun lomakkeen kautta täydennetyt tai muutetut tiedot kirjataan jäsenrekisteriin ja tarvittaessa verkkokaupan käyttäjätunnuksen jäsentietoihin. Laskutus, jäsenalennusten hyödyntäminen ja jäsensivujen käyttö tapahtuu jäsenhakemuksessa ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen kytketyn käyttäjätunnuksen kautta.

Rajatiedon Yhteistyö ry:n jäsenmaksun suuruus vuodelle 2023 on henkilöjäsenille 20€ ja yhteisöjäsenille 40€ (ensimmäisenä vuonna jäsenmaksut ovat yhden euron suuremmat). Jäsenet voivat tilata Ääretön-lehden vuosikerran kotiinsa jäsenhintaan 36€, ostaa edulliseen jäsenhintaan Hengen ja tiedon messujen pöytä– ja luokkapaikkoja, varata messuille 35, 45 tai 120 minuutin ohjelma-aikoja -15% jäsenhintaan, vuokrata jäsenalennuksella kalusteita omalle messuosastolleen sekä varata StudioRajatiedon tilat käyttöönsä -50% alennettuun jäsenhintaan. Jäseneduista löydät kattavammin tietoa täältä.