Rajatiedon Yhteistyö ry:n jäsenetuja

Liittymällä henkilö- tai yhteisöjäseneksi pääset hyödyntämään seuraavia monipuolisia etuja:
  • Hengen ja tiedon messujen näytteilleasettajille messupaikat ja muut messuihin liittyvät tuotteet jäsenhintaan (-15%). Säästät liittymällä henkilöjäseneksi, mikäli messupaikkasi arvo on vähintään 134€, yhteisöjäseneksi liittyessäsi säästät mikäli paikan arvo on 268€. Voit vertailla normaalihintoja ja jäsenhintoja messujen luokkahinnastosta ja paikkahinnastosta sekä muista hinnoista.
  • Jäsenenä saat alennusta StudioRajatiedon tilavuokrista (-50%)
  • Jäsenalennuksia yleisötilaisuuksien sekä messujen sisäänpääsymaksuissa, henkilöjäsenelle  tai yhteisön nimeämälle edustajalle, mikäli erääntynyt jäsenmaksu on maksettu viimeistään 2 viikkoa ennen tapahtumaa
  • Tarjoamme jäseniltoja ja virkistystilaisuuksia
  • Jäsenenä saat myös alennusta Hengen ja tiedon messujen messulehdessä julkaistavasta ilmoituksesta, Ääretön-lehden mainoksista ja ilmoituskampanjoista (-10%)
  • Mahdollisuus hyödyntää vain jäsenille tarkoitettuja aineistoja ja monipuolisia rajatiedon hakemistoja, joita tarjoamme jäsenille ja sidosryhmille
  • Jäsenenä saat painetun Ääretön-lehden kotiin tai toimitiloihin tilattuna 40% alennuksella
  • Saat alennusta myös Äärettömän irtonumeroista ja muista Rajatiedon Yhteistyö ry:n julkaisuista
  • Postitse toimitettavien tilausten yhteydessä perittävät postituskulut ovat jäsenhintaan tilatuille tuotteille hieman edullisempia (jäsentilauksien laskutuksesta ei myöskään peritä normaalia laskutuslisää, mikäli maksutavaksi valitaan lasku)
  • Liittymällä jäseneksi tuet yhdistyksemme toimintaa ja mahdollistat rajatietotapahtumien järjestämisen jatkossakin!
  • Voit osallistua yhdistyksen kokouksiin, joissa valitaan yhdistyksen hallitus ja toimikunnat vuosittain
  • Jäsenetujen saaminen täysimääräisenä edellyttää, että vuosittainen jäsenmaksu on maksettuna (ja maksusuoritus vahvistettu).
Jäsenetujen saamiseksi, muistathan pitää jäsentietosi ajan tasalla.
Yhdistyksen jäsenrekisterivastaava

rtyjasenrekisteri(at)gmail.com

• Jäsenenä saat alennusta StudioRajatiedon tilavuokrista (-50%)
  • Tarjoamme jäseniltoja ja virkistystilaisuuksia
Jäsenetujen saamiseksi, muistathan pitää jäsentietosi ajan tasalla.
Yhdistyksen jäsenrekisterivastaava

rtyjasenrekisteri(at)gmail.com